skolstrul

Nu har livet skitigt sig riktigt ordentligt.
Efter månader av stress inför jäkla uppsatsen så är domedagen imorgon. Och det känns som den inte kommer hålla, efter att ha hört om de andras uppsatser. Vilket nederlag i så fall, jag som hitills klarat mig utan ett enda underkänt under min universitetstid.
Jag har anmält mig till fel kurs, en halvfartskurs i engelska istället för en helfart. Ärligt så var det bara ett stort klumpigt misstag, som jag tror nästan vem som helst hade kunnat göra. Men det vill jag absolut inte läsa, så nu vet jag inte vad jag ska läsa. Fick göra senanmälan och har inte fått svar.
Försöker som en galning att nå någon jäkla studievägledare men som vanligt har de de mest mysko arbetstider som finns. Går ej att nå. Den ansvariga för engelska kursen är såklart sjuk.
Om det inte finns platser på engelskan får jag spendera nästa vecka med att leta upp någon kurs jag kan vara på.
Jag är trött och sliten efter veckor av hårt jobb, och jag saknar min pojkvän.
Sammanfattning: skolan strular och livet är skit precis just nu.
var bara tvungen att avreagera mig lite. Allt kommer nog ordna sig. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0