for all to see

att ständigt le är min nya vana
(tenta-störning på högsta nivå)

Uppdatering

har tagit påskhelgen till vila med familj och att bli kompis med FN-stadga och andra juridiska dokument. Denna vänskap ska fördjupas under veckan fram till fredag då tentan ska in. Ångestfyllt det där med tenta. Att gå runt i en vecka och känna konstant ånger och stress. Dock har jag inte känt detta denna gång, då jag varit ute i lugnaste svanhalla där ingenting kan stressa en. Nu vill jag hem till fartfyllda Lund och det vanliga livet. I Helgen är det valborg och mina vibbar säger att det kommer bli bra.
upplyser alla om denna uppdatering är mest just en uppdatering. För jag är världens sämsta bloggare, ungefär.
Påminner er om att klicka er in på Krillie bloggen eller tumblr, eller varför inte min twitter?

lägg ner lite hjärta i det här

vill bara säga: DU. jag behöver faktiskt inte dig. jag klarar mig själv.
men så är det ju inte.
Attans.

nyheter

fyller mina dagar med att göra ingenting fastän jag måste göra allt.
har lite kul till er stackare som läser denna tråkiga blogg: jag bloggar ännu mera!
Ni hittar mig (och kristina) på vår blogg eller vår tumblr! Fina grejjer
Ta tag i sitt liv var det ja. tillbaks till det!

fredag den 1 april:

puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss pusss puss puss puss


RSS 2.0