för att det är höst och sånt

"I know you love me for all the reasons everyone hates me" "Honey Bunny" Girls
Hösten intar lund och allt är som vanligt men ändå inte riktigt samma sak
glider runt i veckad skir långkjol, en äkta marinjacka från myrorna,  en 30-tals inspirerad hatt samt mina låga dr martens.
Tillbaka i Lund och allt är nog lite för lika fast ändå är allt helt annorlunda. How can I even begin to describe.... den här staden. hatkärleken.
Kärleken till de sena nätterna, de ljudliga skratten, dansandet, stämningen. men hatet till hur man glömmer allt som betyder något för allt det där, samt att man står mitt i vardagen och känner sig ensam i vimlet, fast på lördagen är man hemma i vimlet. Då är vimlet ens vän.
Allt som allt var det så skönt att komma hit, men insåg att allt var inte lika perfekt som jag mindes det.
Det är den där strukturen jag vill skapa som jag aldrig riktigt lyckas med, men vad fan, snart fyller jag tjugo, jag är ung, struktur ska man inte ha då. Eller något.
Nu ska jag kolla på the new girl och beställa kläder från asos. Morgondagarna består mestadels av plugg inför nästa veckas tenta.

RSS 2.0