Uppdate

Jag vet att jag aldrig uppdaterar här, men det är för att jag har flyttat. Faktiskt både fysiskt och nätmässigt.
Flyttat hem till päronen i gråa osby för ett tag, för att leva vardagsliv med jobb, laga mat och städa. I september drar jag dock till London med Anton, min vän och f.d heartlandkompanjon. Det kommer bli fint.

Nätmässigt har jag ordnat mig en hemsida. Den är fortfarande lite kaos och jag är inte helt nöjd. Saknar faktiskt bloggformatet, fast det var det jag ville ifrån. Konstigt va? Ska försöka ordna det.
Där kommer jag blogga ifrån London, för nu är mitt liv ändå inget roligt. Är receptionist och svarar i telefon, men läser mestadels och läser londonbloggar.

Håller på att förfina mina låtar och spela in dem. Sen ska ni få höra. Jag har övertalat mig att jag är bra.

hemsidan är förövrigt http://www.kissmestupid.se
men ha lite tålamod, så kommer det bli superfint där tror jag. Än så länge förstår jag inte wordpress riktigt och så, men har hjälp av min käre pojkvän.
Har tänkt att bli lite mer seriös bloggare, får se hur det går med det. Har ju gått sådär förut, om man säger så.

Det var allt för idag. Ses någon gång!


RSS 2.0