God help the girl

Vintern är så kall så jag måste köpa byxor, max har fyllt 25 år, jag pratar mest engelska och längtar bort till främmande vidder.
Saker faller sönder och det är fortfarande massor med motvind men känns lite bättre nu trots allt.
mitt liv har varit drama drama drama ett tag men nu så ska jag flytta och då blir det bara jag. Ingen drama då.
Antar att det är flytten som gör mig glad, ska bli så skönt att få bo själv, få ner mitt finfina elpiano (<3), få nya (läs: farmors gamla) fina teakmöbler och ensamhet, den där bra ensamheten (hoppas jag).
Sen har jag världens bästa föräldrar. Fan vad bra de är. Helt jäkla sjukt. Pris borde de få.
Nu ska jag åka till malmö med min kille och äta god mat, sånt förtjänar vi, men mest han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0