KISS ME STUPID!

JA, jag vet att jag bara lägger upp massa photobooth bilder fastän jag har en fullt fungerande systemkamera samt iphone. Men tid, alltså. TID! 
Nu sitter jag med en hemtenta som är 36 timmar. Jag har till kl 18 imorgon på mig. Har skrivit 1600 ord, och ska ha minst 2000. Sitter i skiten, med andra ord. Sånt är livet dock ibland, och nu måste jag ju faktiskt sova.
Dock, mitt i all denna ångest över tentor osv osv osv så har jag kommit på namnet på "mig". Till musiken, då alltså.
Det kommer nog att vara KISS ME STUPID! Efter filmen från 1965. Inte för att jag har sett den, utan för att titeln är fin.
Och för att den här bilden, från filmen, är sjukt fin:
(La upp den häromdagen, jag vet, men jag tycker den tål att upprepas.)
Har mycket musikprojekt på gång, men jag har inte spelat in något ännu. bara skriver skriver och skriver lite till. Vill man höra lite gammalt kan man finna det på myspace eller soundcloud. På souncloud finns lite slaskinspelningar som är lite nyare. Tänkte som sagt fixa med namn och logor och sånt med. Kommer väl någongång när livet är lite lugnare.
Nu ska jag återvända till tenta-världen. Ses!
(och wow, jag vet. Ett typ, riktigt blogginlägg. Vet inte vad som föll mig in!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0