För att det är dags för en spotifylista

Jag är hemma sjuk och tråkar ut mig själv med att plugga och ligga still. Äntligen har jag fått mitt spotify att funka så här får ni en jätte fin lista med massor av bra musik.
Har vinter i halsen men en någon i handen




Här har ni mina favoriter i listan, som jag lyssnar på om och om igen:



Ski Lodge - A game
Lo-fi  indiepop. Lite som Allo darlin' fast manlig sångare.
Devils Hearts Grow Old - La Sera (äntligen på spotify, yeyeyey!)
En av tjejerna i Vivian girls sidoprojekt. Låter ungefär som vivian girls fast mindre punkigt.
Pet Lions - When i Grow Up
Skramlig indie-rock. Man måste älska, typ. Man hör lite joy division, fast detta är mycket snabbare och rockigare.

Firehorse - Our Hearts.
Firehorse låter lite som Feist och Cat power fast med lite beats till. Så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0