på tok för sena nätter



en helg som började med en resa ut i en skog och slutade i kaos och bakfylla som aldrig förr mött min hjärna. Det blev re-covering med sushimiddag (mest för att lägenheten inte går att existera i längre då jag smutsat ner överallt under tentan), 500 days of summer och en för stor godispåse.


ja och jo, imorgon börjar en ny delkurs och jag inbillar mig att jag kommer ändras. Allt börjar om på nytt. Fast egentligen kommer jag in i samma rutiner som inte ens är några rutiner och slutar med att jag slår upp böckerna sista veckan. Ja, men det är ju något jag kan lita på i varje fall. Något som består.

jag funderar på min framtid om och om igen. jag vill inte bliva stur. vill fortsätta drömma om att få skriva böcker och sjunga sånger.
och det tänker jag göra.
så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0