om man bortser från rusket och kylan, hade jag inte vetat bättre än att det är vår


Har köpt en fin klänning på humana som får mig att vilja svänga på höfterna. Appråpå höfter så dansades en höft ur led på finaste heartland i lördags, samt så dansades ett bord sönder....fantastiskt.
Jag försökte också dansa men halkade ner i en ölpöl och slog i min svanskota. Ont. Idag.

jag har också besökt helsingborg, dansat runt med mina elaka tanter.
EN fin helg. Temat har varit, som ni förstår, dans.

Nu börjar en ny vecka och lite ett nytt liv. Tycker det ofta känns så. Ska ta tag i skolan, det blir tenta på fredag ju.

Men idag känns allt fint. Förutom en litet för påträngade baksmälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0