jul och sånt

Min nya bild att kolla på när jag uppsats-stressar. Fungerade det för britterna under andra världskriget, funkar det för mig. TYP.
Har haft en trevlig och typiskt vuxen julafton. Känner mig nöjd med det faktiskt. Man behöver inte lika mycket småskit (behövde man det någonsin?) som när man var liten. Jag har så mycket saker ändå. Jag vill mest hänga hemma och slappna av med familjen.
Jag får ändå inte den där julpirr-känslan mer. Fattade inte att det var jul förrän jag åt julmaten igår, ungefär.
Idag spenderar jag dagen med att hålla på med uppsatsen och lyssna på smith westerns "Dye it blonde". Den är det perfekta juldags-pluggande-soundtracket. Håller mig nog borta från alla juldagsfester och sånt som alla andra år. Jag har inget kul att hemvända till.
Förresten, take a hint.
Hur.svårt.ska.det.va.att.förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0