min nittonårsdag


På morgonen gjorde Kristina frukost till mig, med scones, cream cheese och marmelad. Till detta té och väldigt god juice. Härligt!

Jag åkte hem till Osby. Det blev presentöppning och fikning. Självklart ett foto med apan. varje år ska det vara ett foto med apan, för att liksom hålla koll på vilken födelsedag det var. Det är mamma som har pysslat ihop den, och det blir helt enkelt ingen födelsedag utan den.

Här kan ni då se mammas fantasiska macarons i lemon curd smak och även chokladsmak. Så fruktansvärt goda!

Jag tog faktiskt inte så många foton på mina presenter, kanske för de inte var så fotogena eller för att jag var lat. och såklart att min skruttkamera är inte mycket mer än en skruttkamera. Jag fick i varje fall en skrivare, en brödrost, en smörgåsgrill, pengar, en super fin dimmer-jordglob (se bilden!), parfym, en fin fruktskål av stina-fina, bestick, fler tallrikar,
ja, the list goes on and on. Kanske inte så förbannat intressant att läsa, kom jag på efter att ha skrivit en del.

Min mormor och morfar ringde och grattade mig på 20-årsdagen. Fick rätta dem lite. De frågade om jag var säker och tja, jag är ganska säker faktiskt.

På kvällen åt vi trerättersmiddag som mamma gjorde, storebror sebbe var hemma och frida hälsade på en sväng. Det var allts allt som allt en mycket fin nittonårsdag. Förutom att jag var tvungen att plugga lite på den. Men det är glömt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0