onsdagkväll och jag är hyper


har läst 111 sidor i en bok som är så pass svårläst att jag läst minst 222 sidor. Nöjd. Men egentligen bör jag inte vara nöjd, för jag skulle ha läst ut den för flera veckor sen. Trots allt så har jag blivit hyper och kan inte sova alls fastän min hjärna bultar och kroppen är utmattad. Kan ha något att göra med att jag drack en red-bull för att hålla koncentrationen på spänn när jag läste. Imorgon tar jag mig an nästa bok, nästa vecka är det nämligen tentadags, och för att inte dö alltför mycket så har jag som mål att läsa i varje fall tre böcker. Nu har jag bara en kvar, på 300 sidor.


Vad jag försöker göra är att övervinna tentaångesten så jag kan ha roligt i helgen. Imorgon ska spenderas bakom lås och bom i princip på något bibliotek och bara läsa läsa läsa. Det finns ingen tid att vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0