But I could never make you stay



städar undan och lyssnar på all my little words med magnetic fields, samtidigt som helsingkrona spottar ut 90'tals klassiker efter 90'tals klassiker.
En ganska lam kväll. Harry potter sittning, verkade roligare än det var. Gick hem vid ett efter att ha tappat bort mina superfulla kompisar för tusende gången. Kommer hem, ser att mina kompisar spillt jäger i min säng. Får bädda om.
Så toppen kväll.
Ska upp vid halv tio och sjunga, imorgon blir det körkonsert i universitetsaulan. Sedan ser jag framemot att åka hem till osby någon natt och ta det lugnt. Har haft en hård vecka. Kanske kan jag ta igen lite plugg. Jag känner att jag behöver lugn för att ladda upp och planera mitt liv.

Nu ska jag packa ihop lite saker och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0