saker som sker

igår så var vi på utflykt på Österlen, där vi lärde oss kulning, som var ett sätt som man sjöng för att kossorna skulle komma hem, och även till andra människor. Det var ganska häftigt!
I lördags så vandrade jag i mitt första 1:maj tåg och det var roligt, synd bara att det bara var vi SSU:are som skrek för full hals. Hillevi Larsson höll ett jätte bra tal och sjöng lite kampsånger samt så sjöngs internationalen. Mycket trevligt, även om jag var dödstrött!
Egentligen så skulle jag skriva det här inlägget för att berätta att Belle and sebastian kommer till Popaganda!!
Hur härligt är inte det?


(detta inlägget skulle publicerats innan idag, men internet var inte på min sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0