zebra

Jag är rastlös men för trött för att göra något, kollar på tv och funderar över listor jag ska skriva senare.
Lyssnar på en fantastiskt bra låt för de här humöret och tänker på dig, tänker på oss och tänker på livet.

Frågetecken staplas i mitt huvud. Det känns lite som om jag börjar minnas att vi varit här en gång.

jag blir så fruktansvärt avundsjuk på alla som reser iväg nu. För det känns verkligen som alla gör det. Jag kollade igenom saker jag samlat på under tågluffen och längtade tillbaka så förbannat mycket.
Attans, vad man aldrig kan nöja sig med nuet.

livet, man ska njuta av det har jag hört. Jag har lovat mig själv att försöka, ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0