kreativitet kräver


kom hem och kände mig kreativ

Börja med att leta efter penslar och färg, fick för mig att jag skulle måla. Hittade inte det canvas jag vet vi har någonstans, så jag gav upp.

sedan fann jag kritor som man kunde måla på tröjor med, vad kul tänkte jag, det kan nog bli lite coolt. Det blev skit fult. Ser ut som en åttaåring som ritar sin familj på promenad fast mycket kluddigare. dålig idé

efter det bestämde jag mig för att måla med vattenfärg på ett papper. Efter att ha målat en hatt, en tékopp, en mun och lite kludd så såg jag ner på min teckning och insåg än en gång att mina teckningsdagar slutade vid åtta.

nu tänkte jag att jag skulle vara "datorkreativ" dvs redigera bilder och video, samt skriva ett svar på stinas finfina brev (som innehöl carambars, åh lukten får mig att längta tillbaka så mycket!

också, så ska jag berätta för er om händelser som hänt denna vecka. Det har varit en spännande vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0