Tisdag


jag tänkte jag skulle skriva något fint men det gör man ju inte sådär på beställning.
inspirationen är borta.

jag läser dock kallocain av karin boye just nu. Jag har läst ut sputnik älskling som var lika förbannat vacker fast på ett annat sätt, som norweigan wood. om ni ville veta.

jag upptäckte i min mail att jag fått invite till voddler. Det är inte helt fel!

Fick också en vänförfrågan från min pappa. tja, vad gör man då? Rent instintiktivt får man lite panik. sedan tänker man efter och kommer på att man ändå är arton och ganska förståndig. Det finns egentligen bara fula bilder. Jag klickade snabbt igenom dem och kände mig töntig när jag tänkte tanken att "untagga" dem. Så jag lät dem va' helt enkelt.


Såg detta alldeles nyss på facebook och det var alldeles för bra för att inte delas med andra:
"If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work: 'Hello. Can't work today, still queer.'" ~Robin Tyler

Kommentarer
Postat av: cecilia

shit vad fina bilder du tar!

2010-01-29 @ 22:09:28
URL: http://carpet.blogg.se/
Postat av: mathilda

usch, franska verb! Murakami är den bästa författaren jag läst, jag har bara 150 sidor kvar i Fågeln som vrider upp världen. sen har jag läst allt av honom. det känns... vemodigt. Btw, jag tog mig aldrig igenom Kallocain. Är den bra?

2010-02-01 @ 21:43:27
URL: http://idioteque.blogg.se/eleonor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0