näsblodsnatt

det skedde en konstig grej inatt. Jag drömde att jag hade näsblod. Först kände jag bara att något rann, men jag visste att det var näsblod. Men för att övertyga mig själv så tog jag lite blod i munnen. Ja, det smakar ju blod. Jag vaknade till och kände på min näsa - blod. Och blodsmak i munnen. Ganska läskigt faktiskt. Ibland är det svårt att skilja på dröm och verklighet. Men det konstiga var, hur kunde kroppen veta att jag hade näsblod? Innan jag rört det?

och jag sa till Dennis - tänk om vi hade varit figurerna i twilight nu. Då hade jag legat illa till.

Kommentarer
Postat av: cecilia

HAHAHAHA! Kommentaren på slutet, klockren!

2010-02-18 @ 13:58:04
URL: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0