Julafton



Paketen jag ska ge kommer vara de finaste under granen, definitivt! Jag har riktiga snören istället för plastiga presentsnören och små adresslappar som juladresser. Dessutom så ser ju paketpappret ut som godisklubbor!

Annars är allt som vanligt i olsson/taxén huset. Vi har pyntat granen och lyssnar på lars vegas trios julskiva, för utan den blir det liksom inte jul. Sen när vi var små så har vi fått en julklapp på morgonen (som i år blev ca halv ett på dagen). Jag fick marsipangris och min bror fick en marsipanål! Haha. Dock så är äldsta broren saknad, men han kommer hit imorgon. Nu är jag super hungrig, men vi ska äta alldeles strax. Jag hoppade frukosten för att spara mig till julbordet, vilket känns nu.

Ser framemot vad mina presenter kommer ge för reaktioner! Antar att jag börjar bli gammal. Kom på igår att jag faktiskt kommer att FÅ saker också.

Och glöm inte dagens höjdpunkt: karl bertil johnssons julafton, 19.00!

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0