How could you forget your yellow bird?



Förstår inte hur jag hamnade i den här sinnestämningen.

Men that's söndag for ya'


En fin söndag dock, på många vis. Det blev lussebak och pepparkaksbak med korridoren. Vi kollade på julkalendern för att sedan kontrastera den mot alla avsnitt av sunes jul. Sunes jul, oslagbart alltså.
Sedan byggdes en issnögubbe i form av en vakthund, vid namn Lucas.

Nu är jag ganska trött och imorgon börjar nästa delkurs, alltså min kompletta ledighet på ca 3 dagar är slut. Visserligen kommer jag nog inte röra en bok på någon vecka, men rent mentalt så vet jag då att jag borde. Just precis nu har jag inget jag borde. Nimt som fan.

Godnatt på er, nu ska jag återgå till min konstiga känsla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0