Lund och sånt



så nu är flickrummet utplockat, lite av det i varje fall. Imorgon bär det av. Hitills älskar jag Lund så mycket. En så fin stad. Älskar att traska runt där. Jag längtar till att känna mig hemma där, till att bli lite vardagligt van vid allt. Vid universitets studier. Vid människorna.

jag och dennis gjorde en mycket effektiv shopping runda i malmö. Jag lyckades köpa det jag behövde; ett par skor (keds på rea för 99:50) och byxor (2hand 179 :- för jeansen (på bilden ja) och 98:- för ett par andra byxor) samt så fick jag hem den är här blusen. På något vis. Jag som är fattig. Som tur väl var den inte dyr.

idag är sista kvällen jag bor hemma. Hemma hos min mor och far i lilla osby. Det är ju helt galet och går inte att greppa. imorgon så ska jag flytta ihop med någon jag inte känner.

okej. ganska ointressant inlägg detta kanske. Bättre ska det bli. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0