en Stinfin söndag


Vi traskade bort till Kafé Verum som är ungefär världens mysigaste ställe.

Vi fick dock vänta lite, för de hade inte öppnat än. Vi satt och njöt lite av det fina vädret och pratade lite politik.



vi åt köttbullemackor och drack té. Sedan gick vi upp på ovanvåningen där det fanns mer fina saker till salu.


bland annat denna magiska hatt! Den fick dock inte följa med hem.

sen hittade jag drömsoffan till mitt nya rum, här gör stina lite reklam. den säger "Kom och sitt" typ. Fint. kanske ska sälja den till Kafé Verum så de kan använda den som reklam.

Sedan så begav vi oss åt skilda håll, efter en mycket mysig dag med mycket prat. Så trevligt att bara träffas sådär.
Två saker kom med mig hem, som jag lägga upp en annan gång.

första dagen i skolan imorgon. helt sjukt. nervis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0