Ännu ett plagiat av Mr Hellström

Ja, då sitter man och lyssnar på cornelis och upptäcker att håkan snott bitar av "En visa till Veronica"

1." Vad skulle vi annars göra" Nästintill samma melodi och samma text.
2. "Allt är bedrägeri, men det struntar jag i, för du har så mjuka läppar" Ja, ni håkan fans känner väl igen frasen kanske? Det enda som är skillnad är att håkan sjunger "För vi dansar" men i "en sång till veronica" så dansar de.

Tyvärr hittar jag ingen youtube-video på "En visa till veronica" men ni kan lyssna på den på spotify, här
Håkan hellströms "Kom igen lena" här


För er som inte följt mig i historien, publicerade jag på min gamla blogg ett långt inlägg med exempel på håkans tjuveri. Kanske dags att publicera den igen? För mig, blir han bara mer och mer överskattad hela tiden. Jag förstår verkligen inte den stora kärleken till denna bluff. Det är bara min personliga åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0