Sverigedemokraterna.



Jag gillar verkligen liknelsen med en bajskorv, visserligen så kan jag väl inte hålla med om att USA vore något drömexempel. Men annars, väldigt bra.

Nästan hela Jimmie Åkessons artikel är bara rent ut sagt skitsnack. Islam har visst kärleksfulla budskap! Kristendom och Islam är dessutom väldigt lika varandra! Islam anser Jesus som en profet. Kristendomen har också fundamentalister, en hel jävla massa. Kristendomen är inte så jävla mjuk som alla tror. Bara för vi är uppväxta i en den här miljön betyder inte att den är rätt och perfekt. Kanske kan vi ta lärdom av dem som vill komma hit.

Jag skulle kunna hålla på ett tag. Men kortfattat, så är det precis som Soran säger i videon. Det är bra att aftonbladet tillät att publicera denna artikel, så alla kunde se den gigantiska bajskorven, för de som förlorat luktsinnet.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Han stal min hjärna och uttryckte det med ord!

2009-10-22 @ 13:34:38
URL: http://vattulisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0