Prov!


är så jävla stressad och frustrerad. Kollar på frågorna som jag skulle öva på och fattar noll. Eller så är jag inställd på att fatta noll. Jag vet inte. Frustrerad och trött är jag. Det blir nog en all-nighter det här. fan alltså. Det är jobbigt att plugga. Men jag ska fira med Gilmore girls imorgon. Trodde jag. För jag har prov på onsdag igen! Haha! Nä, ta det lugnt får du göra ett annat år.

Men något som alltid piggar upp är Alex Schulmans blogg, om att vara pappa till sin bebis. Det är så mycket mer underhållande än man tror.

Idag vill jag skriva en mil lång inlägg om Sverigedemokraternas artikel. Men jag har icke tid. En annan dag kanske,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0