500 days of summer

Dagen har varit långsam men ack så skönt med lite långsamhet ibland när världen rusat förbi så länge.
Väl hemma så fick jag träffa min käre storebror, som hade med sig presenter! Det uppskattas alltid.

Idag såg jag 500 days of summer, som var väldigt fin. Jag njöt av vackerheten hos de båda. Men jag vet inte om jag tycker om storyn, alla pratar om att den är så olik och svår att förutse, det är inte vad jag tycker. Jag var ganska förberedd från början. Men å andra sidan, så är den väl ganska realistisk.

Men förbannat fin var den. Ont gjorde den också.

Har hört talas om att Zooey Deschanel sjunger, men jag har inte tänkt mer på det. Nu tänkte jag lite mer på det och sökte på youtube. Det var inte bara så att hon sjunger, hon sjunger dessutom väldigt bra!  jag hittade en fin låt, som jag tänker dela med mig av;



Jag kan inte låta bli att förundras över hur vacker hon är.

ska snart börja skriva ordentligt och ändra om lite här och sånt. Det börjar bli lite mer tid för det nu.
Jag har så svårt att förstå de där stora bloggarna, hur de har tid att ta bilder och lägga in och redigera..
Jag lägger aldrig tid på sådant, nästan. Kanske blir det bättring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0