Lars Winnerbäck

Det känns som alla var på lars winnerbäck igår. Visserligen vet jag bara några stycken men ändå. Det känns ändå så. och jag var inte där. Jag undrar själv varför. Jo, jag bestämde mig för att inte gå, av rädsla för att jag skulle bli så besviken eftersom jag inte alls gillar den nya skivan. Men nu känner jag att jag sviker lars, hur fjöntigt det än låter. Som om han skulle bry sig. Men jag har varit på varenda turné sen jag gick i sjuan, så det känns som om jag fattas något när jag hör om turnén och inte har varit där. Man får väl gå ändå, kanske. Jag tror jag skulle bli arg på mig själv om jag inte gjorde det. Japp. Då får jag väl göra det då. Jag hade nog behövt lite Lasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0