jag har hört att jag är mogen...


Gjorde ett "vuxen-test" och blev 31.7 år. Då blev jag lite sorgsen. Vem vill vara 31 år i sinnet? Jag menar, 30 årskris, snart medelålder och allt annat tråkigt i livet.  31 år. Det låter som en hemsk ålder. Man påväg ur de livliga ungdomsåren och måste börja ordna upp sitt liv. Jag vill inte vara där. Jag vill vara i ungdomsröran. Jag måste göra något med mitt liv. Jag får inte vara 31 år i sinnet, det känns tragiskt. Man ska vara barn så länge man kan och jag är 31 när jag är 17. Något måste hända, så här kan jag inte ha det. Jag kanske åldras mentalt i förtid? Kanske kommer jag vara som en pensionär när jag fyller 40..? Vem vet. Jag måste skaffa mig lite barnpoäng innan jag skaffar ICAkort eller något. Kanske köper hus eller en hund. Nej, jag hatar hundar, kanske en hamster? Nej. Usch. Fiskar får det bli i så fall. Nej. Det ska inte vara någonting. Jag är bara 17. Låt mig vara 17.

Tänk vad ett test kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0