musik för franska mornar och spanska nätter




En spotify spellista med musik som kommer följa me
d mig ut på äventyr.
Här


men såklart, följer många fler med, som inte finns på spotify,. Men här får ni ett smakprov.


(Bilderna ovan är tagna under min visit i kalmar. Tyvärr fick jag ingen smickrande bild på den sköna emma, men en annan gång kanske! Mamma har klippt mig. Från början var jag mycket missnöjd, men börjar vänja mig.. De vackra kopparna är från stugan.)

Imorgon åker vi, det känns helt oförstårligt nu, och väldigt långt borta. Men imorgon bär det av! Man kan följa vår resa på twitter.com/stinaochnellie om man är intresserad.

Nu måste jag organisera ipoden och packa klart. Nervöst, pirrigt men så förbannad spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0