Kupan

Impulsivshopping är både den bästa och den sämsta. Köpte två par shorts och ett par skor (skorna till Dennis) för trettio svenska kronor. Skorna är antagligen för små, men någon med ca storlek 41, kan man kanske sälja dem till? Fina var dem i varje fall. Shortsen var också mycket fina. Ett par randiga, ljusblå och vitt och de andra marinblå. Det dåliga är väl att jag inte alls har figur för dem, ser lite ut som jag har blöja på mig. Men jag gillar dem ändå, i varje fall framifrån. I varje fall för tio kronor stycket.

Ångest. Jobb. Tomt. Men jag längtar som en galning och är full av nervositet. Lite kodat där, kryptiskt som jag är. Men jag ororar mig även om livet går väl, för det finns alltid saker att grubbla och oroa sig över. En ovana jag har.

All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0