Gilmore Girls


Kvav värme, sand, skratt, målbrottsprat, allmänt prat, kyssar, jobb, längtan och stress fyller mina dagar. Lugnet är borta, jag saknar det en aning, men njuter av att alltid vara påväg. Det är skönt på något vis, att aldrig stanna upp och tänka.
Jag vill inte tänka efter, jag vill bara njuta. För jag är lycklig. Så där att det känns i kroppen, på det klychiga viset. Hur klychigt det än må vara så är det så. Jag har fina vänner, fin familj och en helt otroligt fin Dennis. Förutom all stress, med alla saker jag vill hinna med så är livet felfritt. Och snart, är jag och stina på resande fot runt i vårt Europa. Jag längtar.

Ett litet avbrott blir det nu. För jag fyller mina dagar med så mycket, att internet och datorer hamnar långt ner bland prioriteringarna. Men ni får istället njuta av lite fina bilder från Gilmore girls.

Förresten, har jag tänkt på en sak. Man brukar ju säga till folk som gör som alla andra att "om alla hoppade från ett stup, skulle du också göra det då?" När jag tänkte efter lite, så blev svaret ja. Hade alla i hela världen hoppat, hade jag nog också gjort det för att slippa vara ensam kvar. Det hade ju inte varit så roligt

nog med funderingar. So long

Kommentarer
Postat av: Tanja

"Det hade ju inte varit så roligt" haha det låter super gulligt, jag hör det i mitt huvud som en femårig liten flicka som säger det, haha aw!

2009-07-14 @ 20:32:46
URL: http://Imbobbybrown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0