Jag tyckte det var dags för lite meningslösa bilder på gamla burkar, blodröda läppstift, japansk bok och ett blått anteckningsblock utan ränder (och jag då. Fast jag är rätt meningsfull)


Kanske var det första gången du skrivit så till någon. Jag tyckte det kändes så. Men aldrig kunde jag veta.
"jag hatar dig"
11 bokstäver. 4 mjuka och 7 hårda som man sa på lågstadiet. Du visste vad det betydde. Du hade läst massvis med böcker om människor som hatat och aldrig riktigt älskat, precis som du.

Jag lät dig hata mig så mycket du orkade.

För mig var hata nämligen bara ett ord med en mindre bokstav än älska.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är meningsfull! ...och väldigt snygg också! <3

2009-12-23 @ 17:35:08
URL: http://vattulisa.blogspot.com/
Postat av: alina

saknar dig, och du är helt otroligt fin

2010-01-22 @ 11:39:42
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

tjusiga bilder!

2010-01-22 @ 12:14:10
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0